Mateřská škola – změna provozní doby
04.09.2023 - 10:48
Od 1. 9. 2023 změna provozní doby MŠ Mladějovice od 6:00 hod. do 16:00 hod.... (více)
1. Neinvestiční dotace ze státního rozpočtu ČR na program „Zpřístupnění dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ s ročníky pouze 1. stupně“ v celkové výši 3 500,- Kč.
2. Dotace ze státního rozpočtu ČR na program „Podpora čtenářství v základních školách v roce 2008“ v celkové výši 48 000,- Kč.
Dané cíle realizujeme nejen v roce 2008, kdy nám byla dotace přiznána, ale snažíme se vzdělávat žáky naší školy v oblasti čtenářské gramotnosti a literární výchovy v průběhu všech čtyř ročníků.
Fotodokumentaci zrealizovaných projektů naleznete v sekci Fotogalerie
Dohoda o vytvoření pracovních příležitostí v rámci vyhrazených společensky účelných pracovních míst (SÚPM) a poskytnutí příspěvku, spolufinancovaného ze státního rozpočtu a Evropského sociálního fondu (OP LZZ). Detail projektu je popsán v tomto dokumentu
Dotace z Operačních programů EU, projekt EU peníze školám.
Od 1. 9. 2018 je ZŠ a MŠ Mladějovice zapojena do projektu:
ŠABLONY II – ZŠ A MŠ MLADĚJOVICE
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0009850
Délka projektu: 2 roky
Finanční zdroje: 667 756,00 Kč
z toho MŠ: 358 710,00 Kč
ZŠ: 309 046,00 Kč
Naše základní škola se zapojila do programu: Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy. Projekt reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19.
Období září – prosinec 2021 – 14 hodin – 4 bloky – jazyk český, matematika, jazyk anglický – 2. – 4. ročník
Období leden – srpen 2022 – 117 hodin – 7 bloků – jazyk český, matematika, jazyk anglický – 1. – 4. ročník
Období září – prosinec 2022 – 51 hodin – 10 bloků – jazyk český, matematika, jazyk anglický – 1. – 4. ročník
REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY – KOMPONENTA 3.1
V rámci komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace investice přispívá na vybavení žáků digitálními technologiemi pro rozvoj jejich informatického myšlení a digitálních kompetencí a na prevenci digitální propasti.